Prelegenci i eksperci

Wśród potwierdzonych prelegentów, którzy podzielą się wiedzą z uczestnikami tegorocznej konferencji oraz przeprowadzą warsztaty są m.in.: prof. Magdalena Kachniewska, prof. Armin Mikos von Rohrscheidt, prof. Andrzej Rapacz, Hanna Burno, Grzegorz Kita, Adam Karpiński. Pełna lista osób, które wezmą czynny udział w konferencji zostanie opublikowana do 31.08.2019.

Armin Mikos von Rohrscheidt – doktor habilitowany nauk o zarządzaniu (UJ), dr filozofii, dr teologii, dr nauk o kulturze. Profesor zarządzania na Wydziale Nauk Społecznych GSW w Gnieźnie. Wykładowca turystyki kulturowej, autor jej pierwszej polskiej książkowej monografii (2008), pierwszej naukowej monografii szlaków kulturowych (2010), sześciu innych książek i prawie 100 innych publikacji naukowych w tym zakresie. Redaktor naukowy pierwszej w Polsce turystyczno-kulturowej monografii miasta (Poznań, 2011). Twórca (2008) i redaktor naczelny czasopisma naukowego “Turystyka Kulturowa”. Konsultant europejskich projektów turystyki militarnej. Współwłaściciel biura „KulTour.pl”, organizator wypraw kulturowych, pilot wycieczek i przewodnik turystyczny. Autor programów i wykładowca szkoleń przewodników i pilotów wycieczek, teoretyk i metodyk interpretacji dziedzictwa, autor jego pierwszej polskiej monografii (2014). Inicjator i lider projektów badawczych turystyki kulturowej, autor koncepcji analizy potencjału mikroregionów oraz potencjału i przebudowy szlaków kulturowych. Autor kilku projektów regionalnych oraz licznych tekstów popularyzujących turystykę kulturową. Specjalizacja naukowa: badania w zakresie zarządzania turystyką kulturową, w tym szczególnie szlakami kulturowymi, turystyką dziedzictwa i turystyką miejską, a także interpretacją historii i dziedzictwa w turystyce.

Magdalena Kachniewska – doktor habilitowany, profesor w Katedrze Turystyki SGH, przewodnicząca Rady Konsultacyjnej przy Kolegium Gospodarki Światowej SGH. Członek Rady Naukowej KGŚ. Trener biznesu, doradca przedsiębiorstw i organizacji turystycznych (w tym Polskiej Organizacji Turystycznej i organizacji regionalnych). Propagatorka koncepcji zastosowania nowych technologii w turystyce (członek Rady Naukowej e-TravelForum, przewodnicząca kapituły konkursu New.Tech.New.Travel). Przewodnicząca Rady Fundacji Rok Rzeki Wisły. Członek Rady Naukowo-Programowej Szlaku Elbląskiego. Konsultant wiodący na etapie rozruchu ponad 20 obiektów hotelowych w Polsce. Doświadczenie menedżerskie gromadziła w instytucjach państwowych i prywatnych (w tym jako prezes zarządu spółki Efekt Hotele S.A, dyrektor generalny hoteli Best Western Krakow Premier i Express by Holiday w Krakowie oraz członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego. Autorka ponad 200 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zarządzania, marketingu oraz hotelarstwa i turystyki, a także licznych ekspertyz dotyczących rynku turystycznego w Polsce, realizowanych na zlecenie Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Głównego Urzędu Statystycznego oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Grzegorz Kita – ekonomista, inwestor, menadżer. Prezes i założyciel Sport Management Polska (SMP). Przewodniczący Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich. Najbardziej znany, polski ekspert z zakresu marketingu i konsultingu sportowego oraz prekursor i pionier rozwoju tego rynku w Polsce. W swojej karierze zrealizował ponad 250 projektów marketingu sportowego. Zasłynął m.in. realizacją projektu T-Mobile Ekstraklasa dla T-Mobile (2011-2014), przygotowaniem strategii i wypromowaniem polskiego pływania w latach 2005-2008, wielkimi transakcjami futbolowymi (ITI – Legia Warszawa [2003], Allianz – Górnik Zabrze [2007]) czy rozwojem słynnego cyklu biegów przeszkodowych Runmageddon (2016-2018). Realizował także szereg projektów doradczych i wykonawczych. Pracował m.in. dla Allianz, Bioton, T-Mobile, FoodCare, McDonald’s, JSW, Tag Heuer, Energa, Reebok, Haier, BASF, Tatry Mountain Resorts, Campus, Foods by Ann, Michelin, Coca Cola, Tauron, CH Manufaktura, Salomon, Renault i wielu innych. Jako wyłączny przedstawiciel reprezentował narodowe reprezentacje Polski w pływaniu, lekkiej atletyce, kajakarstwie czy taekwondo ITF. Posiada także szereg doświadczeń w działaniach dla władz samorządowych. Realizował projekty m.in. dla Warszawy, Gdańska czy Białegostoku. Współpracował także ze Szczyrkiem, Toruniem, Ostródą czy Ełkiem. Przed założeniem SMP, Grzegorz Kita pracował w latach 2003-2004 jako Dyrektor Generalny klubu piłkarskiego Legia Warszawa a później Wiceprezes klubu piłkarskiego Polonia Warszawa. W latach 2000-2002 był głównym strategiem koncernu przemysłowo-budowlanego Mostostal-Export S.A. (30 spółek zależnych i skonsolidowane przychody roczne 1,3 mld zł.) W ramach swoich obowiązków odpowiadał za politykę strategiczną koncernu, nadzór korporacyjny nad spółkami zależnymi oraz relacje inwestorskie. W latach 1993-1999 był zawodowym inwestorem giełdowym.

Adam Karpiński – ekonomista, pilot wycieczek krajowych i zagranicznych. Swoją wiedzę i doświadcze-nie poszerza prowadząc, od 2010 roku, zajęcia z zakresu obsługi rynku turystycznego, tworzenia przedsiębiorstw turystycznych, analizy rynku turystycznego i komunikacji interpersonalnej, w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Działalność naukowa oraz doświadczenie zawodowe pozwalają na obiektywne i pełne analizowanie badanych obszarów. Interesuje się szczególnie historią Polski i Bałkanów, sztuką oraz naukami przyrodniczymi. Lubi ludzi i cieszy się z ich sukcesów, szczególnie wtedy, gdy jest inicjatorem tego procesu.

error: KOPIOWANIE ZABRONIONE